Sunday, November 20, 2011

yang lama,tapi masih segar dlm ingatan.

salam semua.sihat tak?tak sihat meh aku suap ubat.auummuah! ;)
last two weeks cuti semester,huh sampai bosan taktau nak buat apa kat rumah,
aku korek2 barang lama dalam bilik tu..
tjumpa macam2 khazanah time skolah dulu,huahuahua
lets see what i found bebeh!

adik2 bagi dulu.
ni yang masih ad lah,haha

hahaa,ni gambar aku time form 1. ce teka, mana satu aku?? haha :D
masa ni buat dorm party, dorm A1.senior ada 3 org je..sorg form6, form5, n form4.
yg lain semua adik2..sgt2 comel, sgt2 seronok, sgt2 happy.
miss you all guys :')

yg ni pulak time aku, zetty, lynnda, acha, n nazi outing.
jalan2 g bandar, jakun haa muka kitorg ;p (form 1 kott)
outing tp tiru tndtgn warden, cayalahhh.haha
tp time balik jalan kaki, kena kepung dgn anjing byk gila!
siap myorok dlm rumah org tah sape tahh,
*padah menipu sign warden..hihi*

form 3 :)
hehe,time ni kitorg kena denda diri tengah pdg panas2 sbb pontg kelas, duduk kelas kosong buat bising!
kbtln aku bwk cmra, tgah2 pns tu tgkp gmbr.
pki spec nora, blkng wanna, n kanan yg tnjuk peace tu ezzah :)

form three, dari kiri no3 tu MOON. dulu kami sgt rapat, lepas satu incidence,
kitorg gaduh teruk gila. but masa form 4 kitorg dah baik balik..sgt2 baik!

dieda n awin  >.<

ini form 4 :) 
wakil sekolah pegi program usahawan muda..hehe
dr sini kenal nazz n mas fatin dr skolah teknik >_<

ni time form 5, buat bbQ dkt pantai puteri!
yihhhi, seronok sampai hitam legam aku.haha

beberapa minggu sebelum spm !!
yg dua dr kanan tu ekin, 31 dis ni dia nk kahwin!
congrats!

and this one is from nazirah ngadiman <3
saya bagi awak,awak bg sy balik kan??
hihi aku suka jesse mccartney,kau suka chuck simple plan kan??

p/s: miss all of them soooo much!
nilai persahabatan korang tiada ganti nya.
love you,batch 91 :')

No comments:

Post a Comment