Friday, December 9, 2011

sang ombak merindu..


Adira :
Tuhan tolong lembutkan hati dia
Untuk terima ku seadanya
Kerna ku tak sanggup
Kerna ku tak mampu
Hidup tanpa dia di sisi ku
Hafiz :
Tuhan aku tahu banyak dosa ku
Hanya ingat Kamu kala duka ku
Namun hanya Kamu yang mampu membuka
Pintu hatinya untuk cintaku
Adira :
Malam kau bawalah rinduku
Untuk dirinya yang jauh dari ku
Agar dia tidak kesepian
Selalu rasa ada cinta agung
Hafiz :
Hujan bawa air mata ku
Yang mengalir membasuh luka ku
Agar dia tahu ku terseksa
Tanpa cinta dia di hatiku
Hafiz & Adira :
Hanya mampu terserah
Moga cahaya di penanti
Hafiz:
Tuhan tolong lembutkan hati dia
Untuk terima ku seadanya
Adira:
Kerna ku tak sanggup
Kerna ku tak mampu
Hidup tanpa dia di sisi ku


Ombak Rindu.what a great movie.
aku tak menangis,tapi aku tersentuh tgk movie nie..
sang kekasih tgk movie nie dgn kwn lelaki pun dia sedih,apa lagi aku yg tgk dgn ladies.
makcik sebelah aku siap habis satu paket tisu menagis.wth??! hahaha
n sebut pasal org sebelah aku,aku ada story pasal dior yg aku akn cite kat entry selepas ni,insyallah.
kelakar plus kurang ajar!hahaha
*awak,kita sedih tau tak dapat tgk muvie ni dgn awakkkkk :(
romantik sgt2 diorg dlm cerita ni.reminds me of you syg!

No comments:

Post a Comment