Monday, January 30, 2012

puisi tak berlagu


KAU.
bila nak cerita pasal kau,mmg aku kaku.
jari2 tak tau nak mulakan dari mana dulu.
sedangkan hati berkepuk2 nak catatkan perkara2 gembira tu.
tapi biarlah hanya kita yang tahu.

KAU.
yeahhh aku bukan nak show off pd semua yang kau sayangkan aku
tapi itu caranya i tunjuk yang I LOVE YOU
kau tak suka,itu aku tau
so aku harap kau maafkan aku.

KAU.
kwn aku kata kata aku mcm queen control,yeke tu?
tapi kau contol aku jugak,ada org tau??
haha aku tak kesah,seri lah tu
korang jeles cakap,ye aku tau..muahahha ;p

KAU
tenkiuu tenkiuu
sebab after all,kau sudi terima aku.
aku harap,berdoa pada Allah selalu,
yang suatu hari nanti,kau mampu bimbing aku 
Insya-Allah
:)

love untill Jannah :)

p/s: sorry kalau korang tak suka.aku hanya spontan taip apa yang ada dalam kepala skang ni.
saja buat divertional therapy sikit.now,got assignment to be done! salam!

No comments:

Post a Comment