Thursday, September 13, 2012

it's a secret, but....


assalamualaikum bloggers.
secret is still a secret, but I wanna share some of my secrets to you :)

#aku orangnya kuat melawan a.k.a menjawab .especially bila bercakap. i'm gonna fight for my right if i think i'm right!

#aku tak suka lipat selimut lepas bangun tidur. (kang balik nak tidur n guna jugak kan?)

#aku sangat suka dgn BARNEY. comel,tapi langsung takde collection barney. errr =.=

#lebih suka dengar lagu english daripada lagu melayu. jangan ckp aku tak ingat budaya. just some new malay songs nowadays agak jiwang yang urghhh. describable. 1 Malaysia ye :P

#I'm not KOREAN fans. pliss la. tidak pernah ada dlm list.

#pernah tumbuk sorg budak lelaki sekolah rendah aku dulu.

#pernah kena denda lap dinding sekolah 1 hari suntuk time form 2 sbb kantoi main lompat dari tangga tingi2 & pijak dinding sampai kotor dgn cikgu disiplin.hihi

#pemboros orangnya. tak pandai save bajet sendiri.

#sangat2 suka western food,and that makes me love cooking and baking so much. (aku rasa aku masak sedap.so what?)


#sangat cepat touching, lagi2 bila kena bab family. i love you mama.

#aku sangat2 sayang kawan2 rapat aku. jauh mana aku duduk,aku tetap ingat diorg.bunch of them from high school and college. sumpah aku rindu.

#aku akan nagis tiap kali tgk citer hindustan.even cerita tu aku tgk dah separuh jalan,n tiba bab sedih,sure aku banjir. ahh wtf? tak bole blah kan.

#aku teringin nak ada kereta n rumah sendiri, tapi aku belum mampu. Insya-Allah.tgah kumpul duit nii

#and last, aku ada banyak impian, tapi lebih banyak yang belum tercapai. kadang2 aku rasa down. tapi aku kena kuat. ini kan ujian dari Allah untuk umat Nya :). :')

assalam :)

No comments:

Post a Comment