Friday, April 8, 2011

no pain no gain


yeah,lama dah tak update blog,rindu aku takk??haha
bukan tanak update blog..tapi line WIMAX mcm haram.
sampai dah tak tau nak maki guna pkataan ape dh nak gambarkan KELEMBAPAN 
line internet rumah skang.

well,past few days ago,my boo suruh aku dgr 1 lg ni.
tajuk dia  AH***??
ahha,sounds sooo funny seh,tak sangka ada org buat lagu cam uh.mmg mau gelak kuat2!
dok puja2 la si A ni sgt.jejaka idaman,paling hebatlah konon??
hmm boo siap kata,kalau u dgn DIA lg,sure la u dedicate lagu ni kat dia kan??
errr this what im gonna say,,, EWWWWWWWWWWWW~~~~

ouhh boo,saya tak suka awak cerita pasal dia lagi boo.let by gone,be by gone.
itu cerita dulu boo.and cerita dulutu,makes me hurt so much.n im in pain for a long time cause of that.
kenapa boo tak percaya saya boo?kenapa mesti ingatkan psl A??

boo,saya dah belajar dari cerita dulu.dan saya tak akan cari dia balik boo.
belajar dari kesilapan tu kan baik boo.hee^__^
boo,hilang dia,takde ape2 masalah pon bg sy tau?NO PAIN NO GAIN anymore.oke boo!

muahmuah 

p/s:pada mr. A.kita pun dah lama sgt tak ada apa2 kan.masing2 dah mintak maaf.kalaulah awk ada baca entry ni,bkn niat sy nak burukkan awk ke apa.tapi sy nak boo sy tau,yg kita sekarang tak lebih dari kawan.mungkin kurang darjatnya dari kawan kan ? :)
apa yg dah lepas,lepas lah.halalkan segala2 yg saya ambil dari awak dulu.maafkan sy ye.
sy pon tak mau rosakkan hubungan awk dgn si cantik awak tu :) maafkan sy kalau entry ni mengguris hati sesiapa.salam.

2 comments:

  1. aku rase macam tahu je tempat ** kau tue..hehe

    ReplyDelete
  2. haha.ezzah kalau kau tau apa maksud aku..
    hahaha sila kunci mulut anda ye dear~
    aku bkn nak kutuk siapa2 kat sini,just nak cerita si budak seko ni jeles naw ada lagu nama A**
    mcm nama dia takda plak dlm lagu2 lain..hii

    ReplyDelete