Saturday, April 9, 2011

syima elmo dan bebear .

hee bosannya hari ni.postingdkt operation theater hari sabtu mmg ta syiok.
takde case laa.kalau nasib pun,emrgncy case je la..soo td aku pon g la kerja kat department 
CSSD or we called as CENTRAL SUPPLY STERILE DEPARTMENT.
okay,cssd ni tugas dia untuk STERILE kan semua barang,instumen2 tak kira metal,plastik,or kapas2 yg akan digunakan sewaktu sesuatu pembedahan ingin dijalankan.kita buat ni untuk pastikn pt tak akn mndpt sebaran infeksi semasa atau slpas pmbdahan.ok??
al kisahnya,tengah2 wrap instrumen2 tu,aku saja lah pk,apa jea brg kat poet aku ni,nak dijadikan sterile.haha
maka aku pn wrap la henpon n pen aku.sbb dlm poket apa pun xbwk kcuali hp,kertas,n pen.
tapi aku tak la g sterilekan hp aku betol2 ye kwn2,takat wrap je.lw g masak hp aku tu,alamat rosak lee.hihi

ini hp yg telah di wrap,aku smpai balik tak bukak lg.haha

tengah2 syokk wcam,tetibe ada mahkluk interframe..ehhh BEBEAR!sibuk nak tgkp gmbr gak!

eee!bebear!tepilah!menyibukkk!

oke aaa.kita tgkp gmbr sama2 ea??

tapi tiba2 ada yang jeles lagi..sibuk nak gak masuk lorat2..eshh hei ELMO!

 marah kat bebear sbb tak ajak gambar sama2.hahaaa

tgk uhh.gila lah elmo.hahaha nak konker sorang joo

okay laa.senang cita,kita tngkp gambr bertiga laa.adil2.ni laptop aku tau.bkan SOFT TOY berdua ni.haha

cheettt.merajuk dua2 pandang tempat lain.poraah

eeleh,tgk lama2 pandang2 jugakk!
aww nyah!!


p/s: kepada sape2 yg bace entry ni.tlg jgn anggap aku gila,sebab aku sewel je.
sgt2 bosan oke,di bilik seorang diri.so tu la naik sewel mcm ni.
(please jgn call hosptl tampoi oke!)
nak text pun,boo kita busy kerja.imy booo.hee

No comments:

Post a Comment