Wednesday, November 9, 2011

puisi cinta untukmu


kuat merajuk.
tak pandai memujuk.


yippie yippie andre andree.
yang merah itu aku.dan yang ungu itu boiprengku.harr harr


kesian kau brader,aku mmg sensitip sikit bhai,pasal bnd kecik pon nak muncung mcm itik pokemon tu.hamboihh,sampai sang boipreng penat nak pujuk!
maafkan aku kalau kau habis penat lelah bosan pujuk aku.
tapi aku harap kau tau.aku mmg begini.tapi hanya dgn kau sorang aje.
kau tau kenapa??...-okfine taktau sudah,taknak layan dah.hehe
alaa,bukan susah pon.aku bkn mintak ko bagi sejambak bunga ros kt aku,takpernah aku mintak barang2 berharga darimu(cewahh),tapi...
kau mintak maaf pun dah boleh cairkan aku time aku marah tu...tau tak?


ada satu hari kau tanya-"ada tak gambar sy kat blog awak?"
aku ngat kau tak bagi aku taruk gambaq kau...rupe rupenye...
"kalau awak ckp ada,saya nak ckp yg sy bangga sangatttt"
acecehhhh.geli tiak den.dushh dushh.haha (tp sbnrnye hati bunga2 nii)
-sdangkan dia tau gambaq dia mmg ada kat blog aku.apa mau tanya lagi derr.


kalau dalam kereta,sure nak gaduh.pasal apa?
volume lagu.dehhhh.aku pun mcm budak2 layankan jee.
kalau aku taruk vol tu 7.kau mesti nak 8.kalau aku taruk 10 sbb lgu sdp,kau letak sampai 15!!!
hoiiiii.pekakk pekakk kitorang.grrr!! nasib baik keta hang taw.heee


minggu lepas kita tak jumpa pun,sbb kau busy kelas n kerja.wee sedihnya.
semalam kau berkejar dari merlimau-telok mas-mlk sntral sbb nak tgk aku naik bus.
aku nak naik bus br kau sampai.sempat tlg angkat beg aku lg..ee SEDIHNYA!!
dlm bas aku nangis,eee syima pondan syima pondan.


emmm tipulah kan kalau tiap mase happy je.ehh tak kan ler cerita yang sedih2 aku nak cerita kat sini kan.haktuiiihh!
satu je-buang yang keruh,ambil yang jernih.be positive >.<


terima kasih ye sang boipreng.
sbb kau terima aku seadanya.
sbb kau teman aku suka duka.
sbb kau kawan karib aku juga.
sbb kau tak kisah aku sendawa kuat,aku tak kisah kau kentut busuk.(kihkih)
dan..
sbb kau ialah Muhammad Syaszrill bin Basir .




p/s:Jauh sekali aku mendoakan pkare2 yang tidak baik tjadi,tapi jodoh itu di tangan Tuhan..
andai satu hari takdir tidak dapat dielak,
Kau KEKALkanlah persahabatan kami sampai akhir hayat..aminnn...:)
kau kawan,dan kau lah teman.

No comments:

Post a Comment